Tour door Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jacqueline&hans wullms - WaarBenJij.nu Tour door Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jacqueline&hans wullms - WaarBenJij.nu

Tour door Hong Kong

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg jacqueline&hans

02 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Vanmorgen om 7.00 uur opgestaan om te ontbijten en om 8.00 uur te vertrekken voor een Tour door Hong kong
Eerst Hongkong eiland waar je alle facetten van arm en rijk door elkaar ziet grote villa's en kleine schippers krotjes , verschil tussen drukken hoge en veelengebouwen en een groen park/ bos
Wat een verschil en zo dicht op elkaar daarna Hong Kong Harbour By night , was weer eenmotorige dag met 24 graden, weinig bewolking.

• 03 November 2015 - 01:09

Jolanda :

1e gedeelte van de reis goed verlopen...check :-)
    aankomst Hong Kong.... check :-)
    En al de tourist uitgehangen in Hong Kong... check :-)
    was nog niet eerder op jullie site geweest, dus nu maar alles in een keer gelezen. En al een paar foto's bewonderd.
    Wij wensen jullie een super reis/vakantie toe en we blijven jullie volgen.

Gr Jean, Jolanda en kids
    XXX

• 03 November 2015 - 20:41

Conny Pouwels:

Wooww, mooi foto's, is ein heel versjil mit Melick of neet ha,ha. Geneet d'r maar lekker van, ger zult waal heel get indrukke opdoon. Groetjes van os xx.